УНИКА: Проект „Зелени инициативи, спорт, превенция и здраве от УНИКА“

Проектът „Зелени инициативи, спорт, превенция и здраве от УНИКА“ се реализира за втора поредна година и представя на локално ниво в България мисията на УНИКА Груп – „Живеем по-добре заедно“, която е ключова в стратегическата комуникация за компанията и нашите колеги, партньори и приятели на бранда УНИКА.

Целите на проекта могат да бъдат разделени в три основни направления:

1. Зелени инициативи:

• Намаляване на въглеродния и екологичния отпечатък;

• Информационна кампания с Гората.БГ към клиентите, за да се включат активно в кампанията „За всяко сключено КАСКО УНИКА засажда по едно дърво в партньорство с Гората.БГ

2. Спорт

• Подкрепяме спорта и младите таланти. През 2021 г. стартирахме ново партньорство с Българската асоциация по триатлон – младите надежди на България в един спорт, който не е така популярен за България, но е с изключително голям потенциал за развитие.

• През 2021 г. за втора поредна година бяхме официален партньор и на Скоростно изкачване на Копитото, в памет на алпиниста Боян Петров.

• В началото на 2022 г. продължихме партньорството си с Българската асоциация по триатлон, като разгърнахме сътрудничеството си и в кобрандиран старт – UNIQA OPEN START.

• Подкрепяме и планината, и спортовете в планината. Подрепихме и първото по рода си планинско бягане по sky трасе на Витоша през юни 2022 г.

3. Превенция и здраве

• Една от стратегическите ни цели и през 2021 г. беше чрез информационни кампании към общността да популяризира превенцията и профилактиката като регулярна и навременна грижа за най-ценното ни – нашето здраве.

• През 2020 година стартирахме първото по рода си за българския пазар приложение за телемедицина – MedUNIQA. Регистрация в него може да се направи, както от клиенти на дружеството, така и от външни потребители, които желаят да направят онлайн консултация с лекари от 14 специалности. През август 2021 г. продължихме своето развитие и представихме MedUNIQA с уникалната по рода си за застрахователнакомпания в България възможност да направиш дистанционно резервация за час за преглед при предпочитан лекар през приложението. Телемедицината, и във времена на пандемия, бе/е предпочитан начин за получаване на лекарско мнение. В рамките на инициативата УНИКА България продължи традицията и предостави 100 безплатни консултации през 2021 г., а през май 2022 г. за още по-добро клиентско изживяване беше представено обновеното приложение MedUNIQA – с нов дизайн и нови функционалности. За да отпразнуваме две години от създаването на приложението 3 подарихме 500 безплатни консултации за всички потребители на приложението независимо дали са наши клиенти.

За новите функционалности в MedUNIQA: Сравнение на цената на лекарства – Интеграцията на MedUNIQA с Aptechko.bg дава възможност на потребителите на приложението да търсят най-ниски цени към настоящия момент на лекарство онлайн и в най-близките до тях аптеки. Моите здравни документи – специално пространство в потребителския профил, където потребителите могат да съхраняват важна за тях медицинска документация на едно място като – Covid 19 сертификат; амбулаторни листове; рецепти; финансови документи и др. В рамките на информационната кампания привлякохме повече от 5000 новорегистрирани потребители и така общият брой към юни 2022 г. надхвърли 35 000.

• Превенция и здраве и за нашите колеги

Здравето на нас самите, нашите колеги, е от първостепенно значение за компанията. Именно поради това развиваме нашата инициатива „Офис без граници“. Всеки от насможе да работи от хижи на Витоша, с които имаме дългогодишно партньорство.Работата на свеж въздух, високо в планината, е грижа за нашето здраве, прави ни по-енергични и мотивирани да постигаме още по-големи успехи заедно. Щастливи сме, чеработните кътове, които създадохме съвместно с нашите партньори – хижите – сепревърнаха в любимо място за екипите на много други компании, които са със същиясветоглед. Така нашата малка общност всеки ден печели нови приятели – на планинатаи на възможностите за работа на открито, сред природата.

 

Дейности по проекта

• Първият застраховател в България, който стартира в началото на 2022 г. дългосрочната инициатива с фондацията Гората.БГ с цел провеждане на активнакампания за популяризиране на темата за намаляване на въглеродния отпечатък – завсяко сключено КАСКО УНИКА засажда по едно дърво в партньорство с Гората.БГ

• Безплатни онлайн здравни консултации с приложението MedUNIQA и комуникация сфокус върху превенцията и профилактиката с цел по-добра и навременна грижа за нашето здраве.

• Банско филм фест – септември 2021 г. Единствения по рода си филмов фестивал,който поставя акцент на любовта към планината, планинарството и спортовете впланината. Партньор в програмата.

• Основен партньор на събитията от календара на Българската асоциация по триатлон– юни-юли 2022 г. (Бургас, Бяла, Пловдив UNIQA OPEN START)

• Подкрепа на хижи на Витоша и основен партньор на първото по рода си планинско бягане на Витоша - Sky Run хижа Септември, юни 2022 г.

• Партньор на Скоростно изкачване на Копитото – октомври 2021 г.

 

Резултати:

• Повече от 6000 клиенти сключиха застраховка КАСКО до юни 2022 г. и се включихапо този начин в инициативата от заплатената от тях сума да бъде отделена сума за засаждането на едно дърво в партньорство с Гората.БГ  (Предстои през октомври2022 г. да бъдат засадени повече от 6000 дървета, като в инициативата по засаждане в партньорство с Гората.БГ, ще се включат колеги, партньори и клиенти на УНИКА.)Информационната кампания, която цели популяризиране на темата за намаляване на въглеродния отпечатък в нашето ежедневие достигна чрез дигитални канали, социални мрежи, медии до повече от 57 000 потребители.

• 500 безплатни онлайн консултации, които бяха подарени с цел популяризиране на темата за превенцията и профилактиката в грижа за нашето здраве. По време на кампанията 5000 новорегистрирани клиента започнаха да ползват приложението MedUNIQA и с това общият им брой надхвърли 35 000. Информационната кампанияв дигитални канали, социални мрежи и медии достигна до над 150 000 потребителя в социалните мрежи, google и онлайн медиите;

• УНИКА България подкрепи повече от 800 млади състезатели в различни възрастови групи чрез активното си партньорство с Българска асоциация по триатлон и спортни клубове по планинско бягане;

 

Вижте повече за проекта в прикачения документ в pdf формат!

Начало