С цел гарантиране на максимална сигурност и съблюдаване на необходимостта от ограничен физически контакт, в рамките на месеците от март насам ДЗИ насочи усилията си в посока иновативни решения и дигитализиране на процесите не само за да намали необходимостта от физическо посещение на офис, а за да осигури максимално удобство за клиентите си в близките месеци.
В самото начало на обявеното извънредно положение на територията на Република България ДЗИ обаче преди всичко насочи погледа си към онези, които нямаха лукса да се напаснат към „работата от вкъщи“ – медицинските лица от първа линия. Ето защо ДЗИ взе решение да застрахова безплатно медицинските служители и друг персонал, работещи в медицински заведения, където се извършва лечение на коронавирус в София. Вместо да направи парично дарение, най-дългогодишната застрахователна компания в България избра да подкрепи всички онези медицински лица, които с риск за собствения си живот застават на първа линия в нелеката борба с вируса. Инициативата на компанията бе организирана в партньорство със Софийската лекарска колегия на Българския лекарски съюз. Общият брой на застрахованите медици е 1116 човека, а към днешна дата изплатените обезщетения са 31 в размер на 40 000 лева.
В допълнение 70-те служители на ДЗИ, работещи в Център за ликвидация Изток, дариха ваучерите си храна, с което направиха дарение от 8684 лв. на Българска хранителна банка в момент, в който нуждаещите се имаха най-голяма подкрепа от хранителни продукти
Като дружеството с най-дълга история и опит на българския застрахователен пазар, основната ни цел в настоящата предизвикателна ситуация бе да оказваме подкрепа на нашите клиенти като предоставяме алтернативни способи за достъп до застрахователните ни продукти. В рамките на март и април ДЗИ скоростно въведе изцяло нов, дистанционен и дигитализиран процес за обработката на щети по имуществени застраховки „Комфорт за дома“ и „Комфорт за бизнеса“, позволяващ значително оптимизиране на времето за получаване на обезщетение, както и премахване на неудобствата с подаване на документи на хартия и посещение на офис. Сред основните предимства бе и ясното обявяване на условията на застраховките и коректното изплащане на предявяваните щети. „Бърза писта“ наричаме онзи изцяло дигитализиран процес по обработка на имуществени щети, чрез който позволихме на клиентите ни управление през онлайн система без нужда от сваляне на приложения и при който не е необходимо посещаване на офис и извършване на оглед на място. Дигиталната процедура позволява на клиентите да получат плащане до 48 часа след потвърждение на декларираното събитие и установените увреждания.
Дейностите по проекта:
Вижте повече в прикачения файл!