ДЗИ: „Целта на проекта е да подкрепим образованието на младите и талантливи хора от НАТФИЗ и да им предоставим възможност за добиване на практически знания и умения, които ще са им от ползва в последващия им професионален път. Включиха се над 40 студенти, които се потопиха в реалния бизнес и създадоха 8 рекламни видеа, като три от тях се излъчиха в телевизионен ефир.“
ЦЕЛИ
Целта на проекта е да подкрепим образованието на младите и талантливи хора от НАТФИЗ и да им предоставим възможност за добиване на практически знания и умения, които ще са им от ползва в последващия им професионален път.
В рамките на проекта, студенти от НАТФИЗ, под менторството на техни преподаватели, имаха възможност да преминат през целия процес по създаване на рекламен клип:
1. Бриф и сценарий;
2. Създаване на режисьорска книга;
3. Одобрение на идейния проект от страна на клиента;
4. Заснемане, монтаж и представяне на готовия продукт.
Целеви аудитории
1. Специализирана аудитория– студенти втори курс изучаващи режисура, драматургия, операторско майсторство, сценография, монтаж, звукооператори, продуценти и др. Инициативата даде възможност на студентите да се потопят в динамиката на реалния рекламен пазар още по време на обучението си, като смятаме, че това е един от примерите за действаща връзка между образованието и бизнеса, която е изключително полезна за младите кадри.
2. Широка аудитория – всички одобрени и реализирани клипове на студентските екипи са излъчени в дигитални канали, широко медийно отразяване, а три от тях получиха излъчване в телевизионен ефир и имат над 1 милион аудитория.
ДЕЙНОСТИ
В рамките на четири седмици бяха създадени множество сценарии, екипите на ДЗИ и НАТФИЗ работиха в близка колаборация и размениха знания и идеи. По време на кампанията бяха реализирани поредица от обучителни срещи със студентите, на които представители на ДЗИ, медийни и креативни агенции споделяха своя опит и насоки към младите таланти.
Кампанията по създаването на клиповете протече в рамките на три седмици, включвайки:
1. Обучителни срещи, препродукционни срещи, разписване на сценарии, представяния и защити на проектите.
2. Организиране и провеждането на кастинг за актьори, фотосесии от страна на творческите екипи от НАТФИЗ.
3. Снимачни дни, продукция и постпродукция.
Кампания за популяризиране на проекта се проведе от 23.05.2023 до 18.06.2023 г. Тя включва:
1. Създаване на специална страница за студентския проект (dzi.bg/natfiz), на която потребителите можеха да се запознаят с екипите работили върху видеата и техните проекти.
2. Дигитална кампания.
3. Телевизионна реклама.
4. Медийна комуникация.
РЕЗУЛТАТИ
В проекта се включиха над 40 студенти, които се потопиха в реалния бизнес и създадоха 8 рекламни видеа, като три от тях се излъчиха в телевизионен ефир.
Телевизионната кампания е достигнала само с 152 излъчвания до 215 TRPs. Данните са от ГАРБ за купуваната таргет група 25-54 години с основно излъчвания бТВ media group. Дигиталните видео кампании отчитат общо над 1.3М импресии и над 438.4 хиляди гледания на рекламите.
Видеата във Facebook и Instagram са достигнали общо до 293,637 уникални потребители при направени 1,243,876 гледания. За периода комбинирано от различните кампании, всеки таргет потребител е попаднал на някое от видеата средно 4.24 пъти.
Отчитаме и широко медийно отразяване с над 21 медийни публикации във водещи национални издания.
Вижте повече за проекта във формуляра на конкурса „Застрахователи а обществото“!