Алианц България ЗАД: Достъп до услугите на Алианц България за лица с увреден слух

Алианц България: "Инициативата е в подкрепа на хора с увреден слух. В България живеят около 100 000 хора с увреден слух и за нас е важно да бъдем достъпни за тях. Преведохме нашите информационни материали на жестов език и вече можем да предложим консултация за предлаганите от Алианц финансови услуги на всеки глух клиент чрез жестов превод в реално време.“

През сайта на Алианц България се достъпва дигитална платформа, чрез която с натискане на един бутон клиентът се свързва с жестов преводач. Така при посещение в офис клиентът с увреден слух лесно може да избере през смарт телефона си видео връзка с жестов преводач и да получи в реално врем превод от и на български жестов език.

За целта са обучени и служителите в Алианц България, защото е важно хората, които работят с клиенти да имат необходимите знания и умения да посрещнат адекватно хората с увреден слух. 

Основна цел на проекта е продуктите и услугите на Алианц България да бъдат достъпни за хората с увреден слух в България. Те да бъдат наравно информирани и обслужвани и да могат пълноценно да преминат през клиентското преживяване, както всички други потребители. Всички видео информационни и рекламни материали, които произвежда Алианц България са преведени на български жестов език и/или са субтитрирани, за да може клиент с увреден слух да достъпи всяка информация свързана с компанията. Осигурена е и платформа, която е достъпна през сайта на Алианц и чрез нея всеки клиент с увреден слух може да се свърже с видео връзка с жестов преводач, когато иска да разговаря със сътрудник на компанията.

Алианц България: „Не на последно място целта на проекта е да популяризираме тази инициатива, за да дадем гласност на предизвикателствата, пред които е изправена тази общност в България и да мотивираме и други компании да ни последват.“

Дейностите про проекта:

 

Вижте повече за проекта в прикачения документ в pdf формат!

Начало