Във фокуса на кампанията е „пропорционалността“ като ключов компонент на директивата Платежоспособност ІІ. Чрез него се цели застрахователите да прилагат законовата рамка с оглед на естеството на тяхната дейност. Но това рядко се случва на практика. Целта на кампанията на Insurance Europe е да се насочи вниманието на европейските законодатели и на националните регулаторни органи към важността на въпроса и да се предложат решения за постигане на ефективно прилагане на принципа на „пропорционалността“. От Insurance Europe подчертават, че ако в резултат на прегледа на директивата „пропорционалността“ заработи реално, то това ще има редица позитивни резултати като:
Информационната кампания се провежда в дигитална среда в периода 19-27 ноември, като ще бъдат публикувани материали в профилите на Insurance Europe в LinkedIn и Twitter. АБЗ ще публикува постове по темата в страницата си в LinkedIn.